Ik heb maagklachten zodat ik zoveel pijn heb dat ik bijna niet kan eten
Ik ben daarvoor naar de dokter geweest en loop bij de dietist Ik vraag dan gebed om genezing en inzicht in welke voedselproducten ik kan eten.
Laat ons samen bidden tot de Heer:
Gebed voor maagproblemen
Vader God, ik kom vandaag voor u met een zwaar hart, omdat ik worstel met deze aanhoudende maagproblemen. U kent mij door en door, en u begrijpt de diepte van mijn ongemak.
Heer, de pijn en het ongemak dat ik voel zijn moeilijk te verdragen, en ik wend mij tot u in deze tijd van nood. Verlicht alstublieft, in uw grenzeloze genade, de pijn in mijn maag en breng verlichting aan mijn vermoeide lichaam. U bent de ultieme Genezer, en ik vertrouw op uw vermogen om genezing en troost te brengen in mijn situatie.
Geef mij het geduld en de kracht om deze uitdagende periode te doorstaan. Help mij om te vertrouwen op uw goddelijke plan, zelfs als de weg vooruit onduidelijk lijkt. Leid mij bij het nemen van de juiste beslissingen voor mijn gezondheid, of het nu gaat om het zoeken van medisch advies, het maken van veranderingen in levensstijl, of beide.
Terwijl ik door deze maagproblemen navigeer, zoek ik ook uw vrede en troost voor mijn angstige ziel. Moge uw aanwezigheid een verzachtende balsem zijn voor mijn geest, en mij eraan herinneren dat u bij elke stap van de weg bij mij bent. Amen.